Forum Forum o Worms!!! Strona Główna Forum o Worms!!!
Forum gry Worms
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe bronie i ciekawostki w worms 4 TOTALNA ROZWAŁKA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Worms!!! Strona Główna -> Worms 4: Mayhem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol10
Członek Mafii
Członek Mafii



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfów Śląski

PostWysłany: Czw 12:11, 27 Maj 2010    Temat postu: Nowe bronie i ciekawostki w worms 4 TOTALNA ROZWAŁKA

Ciekawostki [edytuj]

* Głównym bohaterem tej gry jest profesor Robaczywek, który jest robaczym odpowiednikiem znanego naukowca Alberta Einsteina. Profesor Robaczywek pracuje w Uniwersytecie Robaczywka, jest też właścicielem stadionu do gry w futbol amerykański, a także wehikułu czasu, dzięki któremu każda drużyna robaków podróżuje w czasie, zaczynając od średniowiecza, i kończąc na prehistorii.
* W grze widać bardzo dużo motywów z Powrotu do przyszłości, np: na Dzikim Zachodzie zabrakło im paliwa, tak samo jak w filmie.
* W piątej misji, w grze pojawia się DeLorean z filmu Powrót do przyszłości.
* W grze występują też robaki-rycerze, robaki-czarodzieje, Błotniak Rewolwerowiec i jego gang, Ali Pawian (robaczy odpowiednik Ali Baby), królowa Saba, robaki-dinozaury i robaki-jaskiniowcy.
* Wszystkie robaki mają czerwone oczy.
* W piątej misji, w grze jest zegar z filmu Powrót do przyszłości.

Nowe bronie [edytuj]

W tej grze pojawiły się nowe bronie i dodatki. Oto one:

* Zatruta strzała - jest to podobna broń do Dmuchawki z Worms 3D. Ta strzała wbija się w grunt lub jego obiekty i wybucha trucizną, która odbiera na turę 10 punktów życia, aż do stanu jednego punktu życia. Należy ustawić siłę strzału oraz wziąć pod uwagę siłę wiatru i grawitację.
* Działko strażnicze - Broń, a raczej przedmiot ustawiamy na dowolnym gruncie, bądź budynku, po czym tracimy kolejkę. Jeśli wrogi robak znajdujący się w (dosyć sporym) zasięgu działka poruszy się, to zostanie on ostrzelany, co skutkuje utratą zdrowia, oraz ruchu. Działko nie znika, lecz może być zniszczone przez robaka. Jedynym sposobem na uniknięcie ostrzelania jest atakowanie z miejsca. Przed działkiem można chować się za wszelkiego typu osłonami, lecz gdy nas dostrzeże, łatwo może te "tarcze" obrócić w pył.
* Karabin snajperski - rodzaj strzelby, zmodyfikowany tak, żeby łatwiej trafiał w dalekie cele. W tym celu ma lunetę, z której można przybliżać lub oddalać widok (środkowym przyciskiem myszki). Przydaje się w strącaniu robali na długich mapach. Z tego względu w tej wersji niepotrzebna staje się lornetka z Worms 3D. Snajperka zadaje do 40 punktów obrażeń. Strzelając warto zwrócić uwagę na drgającą rękę robaka (jednak drganie można usunąć odpowiednimi kombinacjami ustawień) oraz na odrzut (który może zranić nas) i ilość amunicji (na ogół snajperka występuje w niewielkich ilościach, toteż nie należy jej marnować).
* Nalot grubasów - broń spokrewniona z nalotem. Zrzuca na przeciwnika grubego faceta.
* Porwanie przez obcych - Użycie tej broni spowoduje pojawienie się statku kosmicznego, który porwie wskazanego przez graca robala (zdarza się, że UFO wchłonie kilka innych robali, które znajdowały się w pobliżu). Po pewnym czasie niebieski robal spada na planszę. Od tego czasu zaczyna się losowe spadanie lub wzrost HP u tego robala,razem z niechcianymi i losowymi teleportacjami.
* Bąbelkownica/Bańkomat - Zastępuje zamrożenie z Worms 3D,lecz nie kończy ruchu i działa przez 3 tury.Każdy robak może wejść bo balonu - ma to wadę.Bowiem przeciwnik może wrzucić do niego np.dynamit.
* Krowi szturm - mieszanina nalotu, pocisku samonaprowadzającego i szalonej krowy. Po użyciu nad wybraną linią zaczyna latać samolot (którym można w ograniczony sposób sterować) i po potwierdzeniu zrzuca pocisk na cel. Wylecenie samolotem daleko od lądu równa się utracie wszystkich pocisków.
* Nadmuchiwany brytol - broń należąca do typu "zwierzęcego". Po wypuszczeniu możemy nią sterować i w ciągu minuty naprowadzić na wroga. Przy spotkaniu go nie wybucha, lecz zamyka w sobie i przez 6 sekund leci w górę zgodnie z wiatrem, chyba, że na trasie napotka przeszkodę; wtedy pęka. Sam brytol zadaje 40 punktów obrażeń, lecz do tego prawie zawsze dochodzą obrażenia od upadku. Wyjątkiem co do brytolu są wbite w ziemię robale, one tracą tylko punkty życia za sam brytol.
* Młot/Pazuroogon - broń zadająca standardowo 13 punktów obrażeń, wbija przeciwnika w ziemię. Należy do broni typu "walka wręcz".


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenex
Prawie Moderator
Prawie Moderator



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2376
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: http://gierex.eev.pl/

PostWysłany: Czw 15:26, 27 Maj 2010    Temat postu:

Pierwotna wiadomość usunięta przez autora.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kenex dnia Wto 14:55, 30 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol10
Członek Mafii
Członek Mafii



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfów Śląski

PostWysłany: Śro 14:14, 02 Cze 2010    Temat postu:

Wole tak;).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Worms!!! Strona Główna -> Worms 4: Mayhem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin